Máme DOPRAVU ZADARMO na všetko bez obmedzenia! Od teraz, navždy.

Na poskytovanie služieb využívame cookies. Prechádzaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií.

zavrieť
môžete začať písať
výsledky hľadania tu
Naďalej fungujeme bez obmedzenia. Všetky žalúzie, rolety a ďalšie tienenie môžete objednávať z bezpečia domova a sami si ich namontovať. Viac sa dozviete v našom blogovom článku.

Ako postupovať pri reklamácii?

Nákup na e-shopoch dnes už nie je nič neobvyklé. Je to lacné, rýchle a pohodlné. Problém nastáva v prípade, že tovar, ktorý ste si objednali, nezodpovedá vašim predstavám alebo je poškodený. Potom je na čase ho reklamovať. Ako na to?

To, že obľuba nákupu na e-shopoch stále rastie, nie je žiadnou novinkou. Nejedná sa len o výrobky štandardných rozmerov a veľkostí, ale aj produktov na mieru. Čím ďalej viac využívame výhody, ktoré nám e-shop ponúka. Čím to je?

Nižšie ceny ako v obchode

Odpoveď je jednoduchá. Hlavným ťahákom pre nás, zákazníkov,  sú nižšie ceny ako v kamenných obchodoch. Lacnejšia cena je väčšinou doplnená ďalšími výhodami. E-shopy sa predháňajú veľkým výberom typov, vzorov a rozmerov produktu, vyhovuje nám pohodlné objednanie, kedy sa nám to zrovna hodí, objednávame v pokoji, podľa svojho vkusu a bez ovplyvňovania predavačom.

Zlatou  bodkou je doručenie tovaru na adresu, kam nám to  vyhovuje. Strašiakom pre nás ale stále zostáva prípadná reklamácia. Stále si myslíme, že v kamennej predajni sa lepšie a rýchlejšie dohodneme. Pochybnosť je zbytočná, pre e-shopy je vybavenie prípadnej reklamácie prioritou. Dobrý e-shop sa snaží vyriešiť reklamáciu čo najskôr, aj keď na to má zo zákona 30 dní.

Čo robiť keď zistíme, že dodaný tieniaci produkt nesúhlasí s tým, čo sme si objednali?

Na základe návodov na vymeranie a spôsobu montáže ste vykonali vymeranie a objednávku produktu na mieru. Objednávku ste odoslali, dostali jej potvrdenie a podľa zvoleného spôsobu platby pokračuje objednávka do výroby. Teraz sa už len tešíte na zásielku. Doručenú zásielku rozbalíte a zistíte, že výrobok nezodpovedá  tomu, čo ste chceli a objednali. Ako postupovať?

Či už sa jedná o nesprávne  rozmery, chybné farebné prevedenie alebo chýbajúce komponenty, s reklamáciou neváhajte. Treba nás, ako predajcu, informovať čo najskôr písomnou formou. Do e-mailu popíšte závadu, číslo objednávky a svoje kontaktné údaje. Do prílohy pripojte fotografiu, kde bude jasné, čo je zle. Napríklad, ak výrobok má iné rozmery, než je uvedené v objednávke, priložte meter k produktu a chybný rozmer odfoťte. Reklamáciu prijmeme na posúdenie. 

Či bude produkt vrátený do výroby na opravu, alebo dodaný nový kus záleží na type závady a vyjadrenie reklamačného oddelenia vo výrobe. O stave a ďalšom postupe reklamácie budete priebežne informovaný. V našom záujme je vyriešenie reklamácie čo najskôr k spokojnosti zákazníka.  

Bez udania dôvodu sa to  bohužiaľ nedá

Na čo musíme upozorniť je nemožnosť vrátenia produktu do 14 dní bez uvedenia dôvodu. Na produkty na mieru sa toto pravidlo nevzťahuje. Pred vykonaním objednávky odporúčame prečítať si obchodné podmienky predávajúceho.

Nech sú vaše nákupy úspešné a bez problémov.


Darina Prokešová




Typy screenových roliet

Ponuka screenových roliet je dnes už pomerne obsiahla, ale kto sa v tom má vyznať? Preto sa v dnešnom článku pozrieme na výhody vonkajších screenových roliet, ich druhy a rozdiely medzi nimi.

Najväčší veľtrh žalúzií

Každé 3 roky sú sviatkom pre všetkých nadšencov v oblasti tieniacej techniky. Koná sa legendárny R+T v Štutgarte. V 10 obrovských pavilónoch je možné vidieť stovky najväčších výrobcov z celej Európy a najväčších hráčov z ostatných kontinentov.

Ako vybrať látku do strešných okien?

V dnešnej dobe keď je aj v menších mestách dostatok svetelného smogu, môžu nezatienené strešné okná narušiť nás spánok. Budiť nás môže taktiež úplný spln. V letných dňoch je to naopak horúce slnko, ktoré nám bez poriadnej klimatizácie nedovolí zostať v miestnosť. Ako teda vybrať tienenie pre kľudný spánok či letný pobyt v podkroví domu?

Ide cez aplikácie ovládať aj Vaše súkromie?

V čase chytrých telefónov už sa nemusíte po dovolenke vracať do prehriateho bytu, alebo sa cestou z hôr strachovať, že dorazíte do vymrznutého domu. Pomocou riadiacich systémov a chytrého telefónu to máte pevne v rukách a na diaľku môžete ovládať celý dom od žalúzií, až po garáž a alarm. Ako to funguje?