zavrit
môžete začať písať
výsledky hľadania tu

Ako postupovať pri reklamácii?

Nákup na e-shopoch dnes už nie je nič neobvyklé. Je to lacné, rýchle a pohodlné. Problém nastáva v prípade, že tovar, ktorý ste si objednali, nezodpovedá vašim predstavám alebo je poškodený. Potom je na čase ho reklamovať. Ako na to?

To, že obľuba nákupu na e-shopoch stále rastie, nie je žiadnou novinkou. Nejedná sa len o výrobky štandardných rozmerov a veľkostí, ale aj produktov na mieru. Čím ďalej viac využívame výhody, ktoré nám e-shop ponúka. Čím to je?

Nižšie ceny ako v obchode

Odpoveď je jednoduchá. Hlavným ťahákom pre nás, zákazníkov,  sú nižšie ceny ako v kamenných obchodoch. Lacnejšia cena je väčšinou doplnená ďalšími výhodami. E-shopy sa predháňajú veľkým výberom typov, vzorov a rozmerov produktu, vyhovuje nám pohodlné objednanie, kedy sa nám to zrovna hodí, objednávame v pokoji, podľa svojho vkusu a bez ovplyvňovania predavačom.

Zlatou  bodkou je doručenie tovaru na adresu, kam nám to  vyhovuje. Strašiakom pre nás ale stále zostáva prípadná reklamácia. Stále si myslíme, že v kamennej predajni sa lepšie a rýchlejšie dohodneme. Pochybnosť je zbytočná, pre e-shopy je vybavenie prípadnej reklamácie prioritou. Dobrý e-shop sa snaží vyriešiť reklamáciu čo najskôr, aj keď na to má zo zákona 30 dní.

Čo robiť keď zistíme, že dodaný tieniaci produkt nesúhlasí s tým, čo sme si objednali?

Na základe návodov na vymeranie a spôsobu montáže ste vykonali vymeranie a objednávku produktu na mieru. Objednávku ste odoslali, dostali jej potvrdenie a podľa zvoleného spôsobu platby pokračuje objednávka do výroby. Teraz sa už len tešíte na zásielku. Doručenú zásielku rozbalíte a zistíte, že výrobok nezodpovedá  tomu, čo ste chceli a objednali. Ako postupovať?

Či už sa jedná o nesprávne  rozmery, chybné farebné prevedenie alebo chýbajúce komponenty, s reklamáciou neváhajte. Treba nás, ako predajcu, informovať čo najskôr písomnou formou. Do e-mailu popíšte závadu, číslo objednávky a svoje kontaktné údaje. Do prílohy pripojte fotografiu, kde bude jasné, čo je zle. Napríklad, ak výrobok má iné rozmery, než je uvedené v objednávke, priložte meter k produktu a chybný rozmer odfoťte. Reklamáciu prijmeme na posúdenie. 

Či bude produkt vrátený do výroby na opravu, alebo dodaný nový kus záleží na type závady a vyjadrenie reklamačného oddelenia vo výrobe. O stave a ďalšom postupe reklamácie budete priebežne informovaný. V našom záujme je vyriešenie reklamácie čo najskôr k spokojnosti zákazníka.  

Bez udania dôvodu sa to  bohužiaľ nedá

Na čo musíme upozorniť je nemožnosť vrátenia produktu do 14 dní bez uvedenia dôvodu. Na produkty na mieru sa toto pravidlo nevzťahuje. Pred vykonaním objednávky odporúčame prečítať si obchodné podmienky predávajúceho.

Nech sú vaše nákupy úspešné a bez problémov.


Darina Prokešová




Ako postupovať pri reklamácii?

Nákup na e-shopoch dnes už nie je nič neobvyklé. Je to lacné, rýchle a pohodlné. Problém nastáva v prípade, že tovar, ktorý ste si objednali, nezodpovedá vašim predstavám alebo je poškodený. Potom je na čase ho reklamovať. Ako na to?

Krivý chod žalúzií alebo zlého naklápania lamiel? Poradíme, ako to vyriešiť

Pripravili sme pre vás ďalšie dva jednoduché postupy na opravu dvoch nejčastějších porúch interiérových žalúzií, krivého chodu a zlého naklápanie lamiel.Opravy nie sú zložité a nepotrebujete k nim žiadne špeciálne náradie. K oprave vám postačí vybavenie domácnosti.

Ako vyzerá správne zabalená zásielka? Diel tretí

Na rad sa dostal tretí článok o tom, ako má správne vyzerať zabalená zásielka. Už vieme, čo očakávať pri objednávke vnútorného tienenia. V prvom diele išlo o interiérové žalúzie a v druhom o látkové interiérové tienenie. Teraz sa pozrieme na zásielky tienenie určeného pre exteriér.

Trend, ktorý sa stále vracia? Okenné látkové rolety!

Látkové rolety sú trendom, ktorý z našich okien hneď tak nevymizne. A dôvod je jasný, látkové rolety sú veľmi praktické, cenovo dostupné, môžeme si vybrať ľubovoľný dizajn a doladiť tak interiér do posledného detailu.