zavrieť
môžete začať písať
výsledky hľadania tu

Ako postupovať pri reklamácii?

Nákup na e-shopoch dnes už nie je nič neobvyklé. Je to lacné, rýchle a pohodlné. Problém nastáva v prípade, že tovar, ktorý ste si objednali, nezodpovedá vašim predstavám alebo je poškodený. Potom je na čase ho reklamovať. Ako na to?

To, že obľuba nákupu na e-shopoch stále rastie, nie je žiadnou novinkou. Nejedná sa len o výrobky štandardných rozmerov a veľkostí, ale aj produktov na mieru. Čím ďalej viac využívame výhody, ktoré nám e-shop ponúka. Čím to je?

Nižšie ceny ako v obchode

Odpoveď je jednoduchá. Hlavným ťahákom pre nás, zákazníkov,  sú nižšie ceny ako v kamenných obchodoch. Lacnejšia cena je väčšinou doplnená ďalšími výhodami. E-shopy sa predháňajú veľkým výberom typov, vzorov a rozmerov produktu, vyhovuje nám pohodlné objednanie, kedy sa nám to zrovna hodí, objednávame v pokoji, podľa svojho vkusu a bez ovplyvňovania predavačom.

Zlatou  bodkou je doručenie tovaru na adresu, kam nám to  vyhovuje. Strašiakom pre nás ale stále zostáva prípadná reklamácia. Stále si myslíme, že v kamennej predajni sa lepšie a rýchlejšie dohodneme. Pochybnosť je zbytočná, pre e-shopy je vybavenie prípadnej reklamácie prioritou. Dobrý e-shop sa snaží vyriešiť reklamáciu čo najskôr, aj keď na to má zo zákona 30 dní.

Čo robiť keď zistíme, že dodaný tieniaci produkt nesúhlasí s tým, čo sme si objednali?

Na základe návodov na vymeranie a spôsobu montáže ste vykonali vymeranie a objednávku produktu na mieru. Objednávku ste odoslali, dostali jej potvrdenie a podľa zvoleného spôsobu platby pokračuje objednávka do výroby. Teraz sa už len tešíte na zásielku. Doručenú zásielku rozbalíte a zistíte, že výrobok nezodpovedá  tomu, čo ste chceli a objednali. Ako postupovať?

Či už sa jedná o nesprávne  rozmery, chybné farebné prevedenie alebo chýbajúce komponenty, s reklamáciou neváhajte. Treba nás, ako predajcu, informovať čo najskôr písomnou formou. Do e-mailu popíšte závadu, číslo objednávky a svoje kontaktné údaje. Do prílohy pripojte fotografiu, kde bude jasné, čo je zle. Napríklad, ak výrobok má iné rozmery, než je uvedené v objednávke, priložte meter k produktu a chybný rozmer odfoťte. Reklamáciu prijmeme na posúdenie. 

Či bude produkt vrátený do výroby na opravu, alebo dodaný nový kus záleží na type závady a vyjadrenie reklamačného oddelenia vo výrobe. O stave a ďalšom postupe reklamácie budete priebežne informovaný. V našom záujme je vyriešenie reklamácie čo najskôr k spokojnosti zákazníka.  

Bez udania dôvodu sa to  bohužiaľ nedá

Na čo musíme upozorniť je nemožnosť vrátenia produktu do 14 dní bez uvedenia dôvodu. Na produkty na mieru sa toto pravidlo nevzťahuje. Pred vykonaním objednávky odporúčame prečítať si obchodné podmienky predávajúceho.

Nech sú vaše nákupy úspešné a bez problémov.




Markíza alebo ako sa chrániť nielen na terase

Účel žalúzií je bezpochyby jasný, chráni interiér vášho domova pred dopadajúcimi slnečnými lúčmi, a tým nadmernému prehrievaniu vnútorných priestorov. 

Objednajte si pergolu s 8 % zľavou

Sezóna 2021 pomaly končí a za nejaký čas nás čaká ochladenie a nutné prerušenie prác na rekonštrukciách a stavbách. Aj tento čas sa však dá efektívne využiť a byť pripravení na jar 2022. Objednajte si preto pergolu ARTOSI - my vám na ňu dáme zľavu 8 %.

Plissé žalúzie - zoznámte se

Hľadali sme ideálne vnútorné tienenie, ktoré splní praktickú stránku (odrazenie svetla, súkromie...) a zároveň aj estetickú úlohu. Obe požiadavky s prehľadom plní moderné plissé. A presne o ňom bude dnešné rozprávanie. Prezradím vám všetko, čo som sa dočítala a zistila, plus ukážem, ako sme si ho vymerali a tesne pred odchodom na dovolenku aj stihli objednať.

Ako vybrať tieniacu techniku? 1. diel

Mnoho z nás pocíti s prvými jarnými lúčami slnka potrebu zaobstarať si tienenie. Nie vždy však býva výber dostatočne premyslený a my sme potom z fungovania tieniacej techniky skôr v rozpakoch. Poďme si povedať, ako postupovať, aby sme nespokojnosti predišli.