zavrieť
môžete začať písať
výsledky hľadania tu

Ako postupovať pri reklamácii?

Nákup na e-shopoch dnes už nie je nič neobvyklé. Je to lacné, rýchle a pohodlné. Problém nastáva v prípade, že tovar, ktorý ste si objednali, nezodpovedá vašim predstavám alebo je poškodený. Potom je na čase ho reklamovať. Ako na to?

To, že obľuba nákupu na e-shopoch stále rastie, nie je žiadnou novinkou. Nejedná sa len o výrobky štandardných rozmerov a veľkostí, ale aj produktov na mieru. Čím ďalej viac využívame výhody, ktoré nám e-shop ponúka. Čím to je?

Nižšie ceny ako v obchode

Odpoveď je jednoduchá. Hlavným ťahákom pre nás, zákazníkov,  sú nižšie ceny ako v kamenných obchodoch. Lacnejšia cena je väčšinou doplnená ďalšími výhodami. E-shopy sa predháňajú veľkým výberom typov, vzorov a rozmerov produktu, vyhovuje nám pohodlné objednanie, kedy sa nám to zrovna hodí, objednávame v pokoji, podľa svojho vkusu a bez ovplyvňovania predavačom.

Zlatou  bodkou je doručenie tovaru na adresu, kam nám to  vyhovuje. Strašiakom pre nás ale stále zostáva prípadná reklamácia. Stále si myslíme, že v kamennej predajni sa lepšie a rýchlejšie dohodneme. Pochybnosť je zbytočná, pre e-shopy je vybavenie prípadnej reklamácie prioritou. Dobrý e-shop sa snaží vyriešiť reklamáciu čo najskôr, aj keď na to má zo zákona 30 dní.

Čo robiť keď zistíme, že dodaný tieniaci produkt nesúhlasí s tým, čo sme si objednali?

Na základe návodov na vymeranie a spôsobu montáže ste vykonali vymeranie a objednávku produktu na mieru. Objednávku ste odoslali, dostali jej potvrdenie a podľa zvoleného spôsobu platby pokračuje objednávka do výroby. Teraz sa už len tešíte na zásielku. Doručenú zásielku rozbalíte a zistíte, že výrobok nezodpovedá  tomu, čo ste chceli a objednali. Ako postupovať?

Či už sa jedná o nesprávne  rozmery, chybné farebné prevedenie alebo chýbajúce komponenty, s reklamáciou neváhajte. Treba nás, ako predajcu, informovať čo najskôr písomnou formou. Do e-mailu popíšte závadu, číslo objednávky a svoje kontaktné údaje. Do prílohy pripojte fotografiu, kde bude jasné, čo je zle. Napríklad, ak výrobok má iné rozmery, než je uvedené v objednávke, priložte meter k produktu a chybný rozmer odfoťte. Reklamáciu prijmeme na posúdenie. 

Či bude produkt vrátený do výroby na opravu, alebo dodaný nový kus záleží na type závady a vyjadrenie reklamačného oddelenia vo výrobe. O stave a ďalšom postupe reklamácie budete priebežne informovaný. V našom záujme je vyriešenie reklamácie čo najskôr k spokojnosti zákazníka.  

Bez udania dôvodu sa to  bohužiaľ nedá

Na čo musíme upozorniť je nemožnosť vrátenia produktu do 14 dní bez uvedenia dôvodu. Na produkty na mieru sa toto pravidlo nevzťahuje. Pred vykonaním objednávky odporúčame prečítať si obchodné podmienky predávajúceho.

Nech sú vaše nákupy úspešné a bez problémov.




Čistenie látkových roliet: Vaše rolety budú zase ako nové

Zaobstarali ste si domov látkovú roletu a tušíte, že je potrebné sa o ňu raz za čas postarať, aby vám dlhšie vydržala a stále vyzerala ako pri kúpe. Je to tak. Aj o látkovú roletu je potreba sa starať, aj keď vás upokojíme, nemusí to byť veľmi často a rozhodne to nie je nijako náročné.

Ako vybrať markízu?

Keď sa tešíte na odpočinok na terase a miesto toho vás trápi ostré, pálivé slnečné lúče, určite vás napadne rovnaká otázka, ktorá napadla mňa. Kde vziať tieň? Čo tak vyskúšať markízu? Ale ako ju vybrať, aby splnila moje požiadavky? Aby poskytovala dostatok tieňu, ľahko sa udržovala, ale taktiež, aby látka pri menšom daždi ihneď nepresiakla a ja nemusela s deťmi utekať do domu?

5 tipov, ako zariadiť detskú izbu

Pripravujete sa na rekonštrukciu existujúcej detskej izby, alebo sa sťahujete a premýšľate, ako najlepšie využiť nový priestor pre deti? Poradíme vám, na čo si dať pozor a ako miestnosť vybaviť, nech je izbička rajom pre vaše malé či odrastenejšie ratolesti.

Tienienie na mieru - podľahnite novým trendom

Aj Vy každým rokom meníte svoj šatník na základe trendov?
A prečo myslieť len na oblečenie? Módnym zmenám podlieha aj Váš interiér. Trend na túto jeseň a zimu praje farbám...