zavrieť
môžete začať písať
výsledky hľadania tu
Využite 19% zľavu na všetko tienenie a ušetrite pri nákupe. Zľavu môžete skombinovať aj s akciou 7+1 zdarma na vonkajšie žalúzie alebo 1+1 screenová roleta zdarma na pergolu ARTOSI.

Najčastejšie otázky

 Platba a ceny

Navyšuje sa ešte Vaša konečná cena?

Tak to v žiadnom prípade. Keď sa povie konečná cena, tak je to jednoducho konečná cena. Cenu si sledujete aktuálne počas objednávky, akonáhle sa dostanete do rekapitulácie, tak už vidíte cenu konečnú. My konáme fér a nič už neskrývame.

Platí sa niečo za dopravu?

Pri objednávkach nad 150 € je doprava ZADARMO. Poplatok za dopravu pri menších objednávkach je 4,99 € v rámci celého Slovenska. Cena dopravy je rovnaká pre všetky produkty. Jedinou výnimkou sú garážové brány v nadštandardnom prevedení, cena za dopravu týchto brán sa účtuje individuálne.

 

Ako sa dá u Vás platiť?

Platba sa dá vykonať prevodom na náš účet. Po odoslaní objednávky Vám príde jej potvrdenie vrátane platobných údajov k bankovému prevodu. Vy ju uhradíte a my už tovar na mieru začíname vyrábať. Alebo plaťte cez zabezpečenú platobnú bránu Thepay.cz alebo PayPal.com.

Môžete využiť aj platbu "Dobierkou", ktorá je však spoplatnená a k Vašej objednávke bude pripočítané 1,99 EUR za využitie tejto platby.

Ako je možné, že ceny sú v priemere o 50-60% nižšie ako u montážnych firiem?

Mzda obchodného konzultanta, doprava na vymeranie, mzda remeselníka, doprava na montáž, všetko náradie. Toto a mnoho iného ušetríte, u nás všetko zvládnete totiž sami. Preto závratná zľava 50-60%.

 

Prečo mi nejde uhradiť objednávku kartou?

Existuje veľa dôvodov prečo Vám nejde platiť kartou. Ak skúšate platiť na internete kartou prvýkrát, je možné, že nemáte povolené platby kartou na internete. Informácie o povolenie môžete zistiť v internetovom bankovníctve alebo priamo kontaktujte Vašu banku. Ďalšou možnosťou je, že suma, ktorú potrebujete uhradiť presiahla nastavený limit pre platby. Tieto limity opäť nájdete v internetovom bankovníctve. Pre navýšenie limitu je potreba kontaktovať banku. Tretím dôvodom je prerušenie procesu platby. Proces platby sa nesmie prerušiť a môže trvať aj niekoľko desiatok sekúnd.

Je platba online bezpečná?

Všetky online platby v našom e-shope sú cez platobné brány, ktoré sú bezpečné a používajú zabezpečený prenos informácií, certifikát SSL (Secure Socket Layer). SSL certifikát šifruje informácie pri prenose tým, že medzi prenosové vrstvy a aplikačné vrstvy vloží ďalšiu vrstvu. Viac informácií o platbách zistíte v kategórii Doprava a platba.

 Doprava a dodacie lehoty

Môžem poslať výrobky niekomu na inú adresu?

Samozrejme. Môžete ich objednať a zaplatiť vy, ale doručovacia adresa bude iná.

Za ako dlho výrobky prídu?

Doba dodania sa pohybuje od 7 do 30 pracovných dní v závislosti od produktu. Vezmite, prosím, na vedomie sviatky počas tohto obdobia. Najkratšiu dobu dodania majú vnútorné žalúzie. Naopak najdlhšiu dobu dodania majú hliníkové pergoly, pretože sa jedná o produkt väčších rozmerov. Informácie o lehote dodania nájdete pri každom produkte.


Pri spôsobe platby "Dobierkou" sa doba dodania predlžuje minimálne o 2 pracovné dni a to vďaka prevozu k dopravnej spoločnosti.

Kto a kedy balík doručí?

Vaše nové žalúzie Vám doručí špeciálny prepravný kuriér. Záleží na type a objemu objednaného tovaru. Spravidla dostanete deň dopredu sms správu o približnom čase doručenia.

 Vymeranie a montáž

Aké náradie na vymeranie a montáž potrebujem?

Na vymeranie vám stačí len zvinovací meter, na montáž najčastejšie AKU vŕtačka. Záleží však na type tienenia a spôsob montáže - podrobné požiadavky vždy nájdete v montážnom návode daného produktu. Každopádne sa ničoho nebojte, všetko potrebné určite máte doma.

Je u tovaru pribalený všetok spojovací materiál?

Všetky produkty, ktoré sa montujú priamo na krídlo alebo rám okna sú dodávané vrátane všetkých skrutiek. Ide o horizontálne žalúzie, žalúzie do strešných okien, plissé atď .. Spojovací materiál a hmoždinky nie sú dodávané u vertikálnych žalúzií, látkových roletiek a všetkého vonkajšieho tienenia, ktoré majú byť uchytené do steny alebo stropu. Na každé murivo je potrebné použiť trošku iné hmoždinky a skrutky.

Budem mať presne to čo na vymeranie potrebujem?

Na tomto sme si dali naozaj záležať. Strach z neznámeho nie je na mieste. Všetko sme starostlivo pripravili. Ako vymerať a ako namontovať nájdete prehľadne napísané, odfotené a natočené. Použite sekciu návody, alebo pri každom produkte zvlášť.

 Produkty a ich výber

Budú farby skutočne také ako na internete?

Urobili sme pre to maximum. Fotili sme, čo najreálnejšie to šlo. U každej farby máme aj popis aká farba skutočne je. Samozrejme, že sa farebné odtiene môžu trochu líšiť. Avšak tieto drobné rozdiely sú aj u výberu na živo. Akonáhle žalúzie alebo roletky visia na okne, pôsobia v tej ploche iným dojmom než zo vzorkovníka. Veľký rozdiel hrá aj to, či práve svieti slniečko alebo v akej miestnosti sa na výrobok pozeráte. Prevažná väčšina zákazníkov je však z finálneho výsledku nadšená.

Hovorí sa, že mnoho firiem vyrába v Poľsku alebo v Číne? Čo Vaše výrobky?

To je pravda. My, ale máme radi poctivou českou výrobu. Spolupracujeme s najväčším českým výrobcom tieniacej techniky firmou Isotra a.s. Všetky produkty máme teda pod dohľadom.

Ako spoznám, že som si vybral/a správne?

To je len na Vás. Poznáte ten pocit, keď na Vás skúsený obchodník tlačí, čo si máte vybrať. Máte dojem, že Vám odporúča produkt, ktorý je najvýhodnejší pre neho a pre firmu. Nie pre Vás. U nás si všetko môžete porovnať v pokoji a bez nátlaku. Ak sa Vám to bude páčiť tak je to skvelé!

Koľko času mám na výber?

U nás neobmedzene dlho. Manželka chcela inú farbu, manžel chcel viac technických informácií. Na stretnutí bol iba jeden z Vás a potom sa nemôžete dohovoriť. Teraz si všetko bez dohadov vyberiete spolu z pohodlia Vášho domova.

 Záruka a reklamácie

Ako dlho poskytujete záruku?

2-5 rokov, záleží na konkrétnom produkte. Záruka sa vzťahuje na všetky chyby spôsobené výrobcom - v prípade ich zistenia vám tovar zadarmo opravíme alebo vymeníme za nový. Všetky náklady s tým spojené samozrejme hradíme my. Viac sa dozviete v našich obchodných podmienkach.

Čo mám robiť, keď je tovar rozbitý či poškodený?

Táto skutočnosť sa stáva len veľmi zriedka. Vplyvom zlého zabalenie tovaru alebo špatnej dopravy sa to však stať môže.

  1. Keď si tejto skutočnosti všimnete ešte pred prevzatím zásielky. Tak na túto skutočnosť upozornite vodiča a spíšte s ním reklamačný protokol, tovar vôbec neprevezmite. Vodič má povinnosť, tovar odovzdať odosielateľovi. Akonáhle sa druhý deň tovar dostane k nám na výrobu, je urgentne vyrobený znovu a zaslaný späť. Vás to samozrejme nestojí ani korunu.

  2. Ak je tovar poškodený a vy to zistíte, až keď tovar rozbalíte a chystáte sa tovar namontovať. Volajte alebo píšte. My sa Vám o to už postaráme. Opäť Vás to nebude nič stáť.

  3. Keď sa tovar poškodí až u montáže. Kontaktujte nás. Podľa druhu závady a rozsahu poškodenia to určite nejako vyriešime. Veríme, že všetko bude vyriešené k Vašej spokojnosti.

V každom prípade si všetko vždy nafoťte. Pomôže nám to v riešení Vašej reklamácie.

Ako dlho potom čo tovar príde, ho musím namontovať kvôli prípadnej reklamácii?

Kedy chcete. Zrušené schôdzky, voľno v práci, nedochvíľnosť remeselníkov. To je už minulosť. Vyberte si tienenie vo dne v noci, jednoducho kedy máte chuť a náladu. Montáž si urobíte, až sa Vám to bude hodiť. Záruku máte stále rovnakú.